Toch niet tevreden over onze creatie? Dat is vervelend. Maar geen zorgen! Hieronder staat beschreven wat je kunt doen.

Je kunt je bestelling zonder opgave van redenen binnen 14 dagen retouren. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag na ontvangst door of namens de consument, daarna is je bestelling definitief. Dit is wettelijk geregeld in de wet "kopen op afstand" ter bescherming van de consument.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig. U kunt hier uw Bestellingsnummer voor gebruiken.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing):

  • Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
  • Elk item dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen.
  • Patronen of samengestelde haak- of brei pakketten met een betaald haak- of brei patroon waarbij de verzegelde verpakking is verbroken. Het haak- of brei patroon zal in deze gevallen niet kunnen worden geretourneerd of worden geruild.
  • Ook voor juist uitgevoerde diensten kunnen we je geen geld teruggeven. Hieronder vallen:

    • Speciaal voor jouw gemaakte producten;
    • Producten die speciaal voor jou zijn aangepast, waarbij het product in zijn orginele vorm niet meer kan worden her-aangeboden;
    • Kosten gemaakt voor bijzondere verzendopties zoals bijvoorbeeld expresszendingen.

Als je iets wilt retourneren dien je dit altijd eerst per email (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of via het Contactformulier aan ons kenbaar te maken.

Restituties (indien van toepassing)

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw rekening.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je restitutie nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor jouw rekening, bewaar daarom het bewijs dat je krijgt van het postagentschap. Verzending met Track en Trace wordt door ons aanbevolen

Als je de retourzending onvoldoende hebt gefrankeerd dan brengen wij de kosten die dat met zich meebrengt in mindering op het terug te betalen bedrag. Hou er rekening mee dat de post ook een boete in rekening brengt!

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)

Alleen regelmatig geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.

Uitwisseling (indien van toepassing)

We vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt inruilen, stuur ons dan een e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we helpen u graag verder.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendingskosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw vervangende product u kan bereiken variëren.

Als u een artikel verzendt dat hoger is dan 75 euro, kunt u overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering te kopen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Retourzending Stappenplan

  • Stuur ons een mail met het bericht dat je iets wilt retourneren of ruilen - Binnen 14 dagen na ontvangst
  • Na onze bevestiging stuur je binnen 14 dagen de producten retour
  • Zorg dat het onbeschadigd, in de orginele verpakking, ongebruikt en compleet is
  • Verpak zorgvuldig
  • Stuur de factuur mee
  • Frankeer voldoende
  • Bewaar je verzend bevestiging met tracking nummer van het post-agentschap

Twijfels? stuur ons dan een e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we helpen u graag verder.

Workshops.

Workshop haken
Wil je je aanmelden of heb je vragen; laat het ons weten via het contactformulier

Contact.

+31 (0) 6 8353 7449
Contactformulier

Log in or Sign up